Notícies

Xerrada Glòria Muñoz

La passada setmana ens va venir a fer una xerrada la Glòria Muñoz, la export director de Janira, que ens va presentar un pla de màrqueting real d’un dels seus productes.

07/10/2016 | Notícies

La passada setmana ens va venir a fer una xerrada la Glòria Muñoz, la export director de Janira, que ens va presentar un pla de màrqueting real d’un dels seus productes.

Els alumnes de 2n d’Administració i Finances van veure en aquesta presentació el resultat del qual aprendran durant el curs de la matèria de màrqueting. Es va parlar de la importància de l’estratègia de màrqueting, de com es creen noves idees de productes a través de la seva conceptualització, de com fer una campanya de comunicació començant pel briefing, quins mitjans escollir, com es porta el control de les campanyes per internet, com van canviant els criteris de segmentació utilitzant-se ara més segons els estils de vida, entre moltes altres coses.

També va haver-hi un torn de preguntes en el que es va aprofundir més en aspectes relacionats amb l’expansió internacional de l’empresa com, per exemple, quin és el canal de distribució que s’està utilitzant en cada país i per què.

La marca Janira, líder en el sector de la roba íntima moldejadora, porta més de 60 anys venent al nostre país i des de fa uns cinc anys obrint mercat a Itàlia, França, Canadà, EEUU, Rússia, Israel, Polònia entre d’altres.