Sol·licitud de preinscripció

  • 1Seleccioni les unitats formatives
  • 2Dades generales
  • Confirmació

Anàlitica web i pla de màrqueting digital - Consorci 2016/2017

 Objectius generals:

- Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials,  SEO, SEM, email Màrqueting

- Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital

- Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals

 

Objectius específics:

- Entendre la importància de les mètriques per a l'èxit en entorns digitals

- Entendre com funciona un projecte Web i a treure-li partit

-Fixar els objectius d'un projecte Online  i portar un seguiment dels mateixos

- Gestionar el nostre blog, web, anuncis i xarxes socials de manera més eficient

- Aprendre a analitzar i buscar casos d'èxit Online, analitzar altres projectes Online  i el seu posterior impacte.

-Aprendre a crear i aplicar un Pla de Màrqueting Digital mitjançant tècniques d'Analítica Web

 

Continguts:

 

1. Branding: Imatge de marca VS imatge personal

1.1 La identitat visual corporativa:

1.2 definició, característiques i tipologies

1.3 Elements bàsics de la marca

2. El màrqueting digital

2.1 El Pla de Màrqueting Digital

2.2 Definició d’objectius. SMART Goals

2.3 Fases: Acquisition, Engagement, Conversion i Fidelity

2.4 Tècniques de Màrqueting Digital - SEO i SEM - Mail Màrqueting - Analítica Web - Xarxes Socials

3. Foment de les relacions empresarials a través de les xarxes socials

3.1 Importància de la connexió amb els clients, usuaris a través de les xarxes en: - La visualització de l’empresa - La generació d’oportunitats de negoci - El foment de la participació de l’empresari - L'augment de la competitivitat empresarial

3.2 Determinació de l'estratègia/es en les relacions empresarials a través de les xarxes socials: - Servei de missatgeria instantània - Telefonia per Internet - Xarxes socials: digitals i professionals. - Weblogs, blogs o bitàcoles. - Xarxes socials per a empreses. - Comunitats de marca

4. Xarxes socials  i negoci

4.1 Tipologia de xarxes socials - B2B vs B2C - Xarxes més populars: Facebook, Twitter i LinkedIn - Imatge social: Instagram, Pinterest i

Flikr - Estratègies de vídeo a les xarxes socials

Em vull preinscriure a tot l'itinerari
Em vull preinscriure només a algunes unitats formatives
Denominació Dates Hores Horari Preinscripció
Anàlitica web i pla de màrqueting digital - Consorci 2016/2017 31/10/2017 a 29/11/2017 30h. de 18:00 a 21:00
dimarts i dijous

DADES DE L' ALUMNE


Nom * Cognoms*
NIF/NIE/Altres*
Sexe * Data de naixement: *
Discapacitat:    
Adreça*
Població* CP*
Província* Comarca
Telèfon fix Mòbil*
E-mail*

ESTUDIS REALITZATS


Nivell d'estudis finalitzats: *

SITUACIÓ LABORAL


Situació laboral *
Lloc de treball
Àrea funcionals del lloc de treball: (només ocupats/ades)
Categoria
Categoria Professional: (només ocupats/ades)
Raó social/Nom empresa:
NIF/NIE/Altres
Adreça
Població
CP
Canviar dades de facturació
Conectar con el TPV