Notícies

Seminari de neuromàrqueting a administració i finances

Aquest segon trimestre, els alumnes de 2n curs del cicle formatiu de grau superior d'Administració i Finances han participat en una xerrada sobre neuromàrqueting.

26 de gener de 2022 | Notícies

Aquest segon trimestre, els alumnes de 2n curs del cicle formatiu de grau superior d'Administració i Finances han participat en una xerrada sobre neuromàrqueting.
En Carles Argemí, consultor de màrqueting digital internacional, emprenedor en el sector digital i professor universitari de màrqueting digital a l'EUNCET, universitat col·laboradora del nostre centre, va apropar als alumnes al concepte de neuromàrqueting. Van poder veure com aquesta disciplina ajuda a les empreses a arribar amb més facilitat al consumidor, investigant i estudiant el comportament del cervell humà davant del procés de compra i així descobrir els desitjos i necessitats dels consumidors i cobrir-les amb els seus productes i serveis.
Podem considerar que el neuromàrqueting és l'estudi del procés de compra, i encara més, l'estudi del procés de la presa de decisions dels consumidors o possibles consumidors abans de comprar, mentre estan comprant i, per descomptat, després de la compra.

Aquesta xerrada ben segur que ajudarà als alumnes d'Administració i finances en el seu projecte final de cicle en el qual han de desenvolupar com durien a terme una idea de negoci. Aquest projecte inclou el desenvolupament d'un pla de màrqueting, és a dir, quines estratègies faran servir per fer arribar el producte o servei als seus clients potencials. Aquest concepte de neuromàrqueting ben segur que els hi pot ajudar en aquest projecte final.