REQUISITS D’ACCÉS:
Certificat de professionalitat de nivell 3
Títol de Postgrau (Màster) o equivalent
Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Superior
Títol de Batxiller o equivalent
Títol de Grau o equivalent
Títol de Tècnic Superior (FP Grau superior) o equivalent
Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat
OBJECTIUS GENERALS
Aplicar tàctiques relacionades amb màrqueting digital per generar leads per a l'empresa i l'equip comercial, tant generant dinàmiques que permetin atraure el client cap a l'empresa commitjançant eines proactives dedicades a identificar clients i aconseguir converses amb ells per tal de lliurar-los als tancadors de vendes.
CONTINGUTS
• Anàlisi de màrqueting inbound.
• En què consisteix l'inbound màrqueting? Anàlisi.
• Classificació de les Etapes d'inbound màrqueting.
• Coneixement de Buyer persona i customer journey.
• Anàlisi de Posicionament web.
• Anàlisi de Màrqueting de continguts.
• Anàlisi de correu electrònic màrqueting.
• Desenvolupament d'eines de màrqueting inbound.
• Anàlisi de Màrqueting de permís.
• Coneixement dels Aspectes legals. RGPD.
• Capacitat pràctica: Desenvolupament d‟estratègies d‟Inbound Marketing.
• Anàlisi d'outbound màrqueting.
• Anàlisi de l'embut de vendes.
• Trobar el client ideal.
• Prospecció de clients.
• Qualificació de clients.
• Desenvolupar habilitats per parlar amb la persona adequada.
• Obtenció de leads.
• Capacitat pràctica: Desenvolupament d‟estratègies d‟Outbound Marketing.
• Desenvolupament de competències digitals.
• Diagnòstic de Coneixements i competències digitals amb Smart Digital Model.
• Contingut personalitzat de Digital Mindset i Competències digitals segons el resultat de SDM
|