Destinataris: Treballadors en actiu dels següents convenis
8 Enseñanza privada
26 Autoescuelas
30 Centros de asistencia y educación infantil
35 Empresas de enseñanza privada sostenidas total o parcialmente con fondos públicos
45 Colegios mayores universitarios
46 Centros y servicios de atención a personas con discapacidad
50 Centros de educación universitaria e investigación
120 Reforma juvenil y protección de menores
121 Sector de ocio educativo y animación sociocultural
Objecius: Adquirir coneixements i habilitats que permetin la identificació i intervenció en les diferents formes de gestió de conflictes.
Contiguts:
1. LA GESTIÓ DE CONFLICTES.
1.1. El conflicte. Definició i tipus de conflictes.
1.2. Components de l'conflicte.
1.3. Cicles de el conflicte.
1.4. Diferents tècniques de gestió de conflictes: la Transacció, l'arbitratge i la negociació.
2. EL PROCÉS DE MEDIACIÓ.
2.1. Àmbits d'aplicació.
2.2. Beneficiaris de la mediació.
2.3. Avantatges i desavantatges de la mediació.
2.4. El Mediador.
2.5. Funcions i habilitats de el mediador.
2.6. Requisits de la mediació.
3. MODELS DE MEDIACIÓ.
3.1. Model tradicional lineal (Harvard).
3.2. Model transformatiu de Bush i Folger.
3.3. Model circular-narratiu de Sara Cobb.
3. 4. Model interdisciplinari de AIEEf i Daniel Bustelo.
3.5. Altres models.
4. ETAPES DEL PROCÉS DE MEDIACIÓ I TÈCNIQUES UTILITZADES EN MEDIACIÓ.
4.1. Fases de l'procés i característiques de l'procés.
4.2. Tècniques utilitzades en la Mediació.
4.3. Anàlisi i coneixement de mediació existents.
4.4. Sistemes de recollida d'informació de l'procés d'informació.
|